time is on my side

Här är sista väskan jag gjorde på skolan i London:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
en multifunktionell väska, kan användas som axelväska eller magväska! den är gjord av svinmocka och renskinn, med flätade detaljer.

illustration:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketmoodboard:Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketrangeboard:Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kategori:
Evasleva:

Åh vad roligt med din blogg!! Jag ska genast länka till dig. Och du till mig?!
Hur har du gjort de snygga sidorna? *kram*

Evasleva:

Ja, tack. jag förstår ingenting av photoshop! men jag är sååå avis på alla som kan. det blir ju så fint!

Evasleva:

och så har du länkat fel till Elins blogg... det är två st http:// plus att du inte har länkat till startsidan.

Kommentera inlägget här: