help me choose

I'm planning om getting a pair of glasses, finally. Which pair do you like better and why?
image102
They're all from specsavers, you can see the price on the green tag, I'm going for the cheapest pairs, hope I will be able to afford them. It's so hard to choose!

Snälla hjälp mig välja! Det här är ju skitsvårt!
Evasleva:

nr 4. för att de är de endå som egentligen passar din ansiktsform och så. De är skitsnygga. De andra är mer roliga kanske men mycket lättare att tröttna på. Så tycker jag. Var är du nu?

kajsa:

Kommentarer från facebook:
Hanna:
shit, nästan alla var ju grymma.. 7 helst, sen 6 el 8. 2 var lustiga!
Irma Ortega: Glasögon nr 7, för de är diskreta men ändå lite annorlunda.
Andreas Filip Winkler: 1 eller 4 tycker jag men det kanske beror på att jag själv har plastbågar..

anna:

ok, alla var asfina, men jag röstar på 8:an! snyggt med silver, gillar modellen som fan!

märta:

7 eller 8 lätt som en plätt! du skulle även vara fin i stora runda stålbågar. kram

Karin:

8 eller 1. 4 är ett ganska säkert val, mest diskreta. Hej förresten!!

Eva:

Nr 4 . De kändes mer rätt på dig

Caroline:

jag röstar på 8! totally, mycket fint med silverbågar och en alldeles perfekt form. så tycker jag! puss.

jonjovan:

leta vidare. finns vackrare modeller på en skönhet som dig

kajsa:

smickrare där, nu är det dock bestämt det blir nr 6. de var billigast.

Kommentera inlägget här: