ingen smak

Det tråkigaste som finns är när man är så täppt att man inte känner någon smak alls. Så snorig är jag just nu. Att inte kunna njuta av mat är sorgligt. Livet blir lite mer meningslöst. Just som jag upptäckt valios laktosfria produkter, som jag kan äta utan att må dåligt! Nu står keson och skäms i kylskåpet och jag har precis avslutat en tallrik med fil, banan och branflakes, ingen smakupplevelse, bara tomt. Ironiskt, då jag inte ätit mjölkprodukter på år och dar, jag som längtat och avundats. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Jag vill ha allt på en gång, NU! Hatar förnumstiga ordspråk.

Jag drömmer om det här:
image88
eller det här:
image89
med det här till efterrätt:
image90
Nu ska jag sluta plåga mig själv. Jag blir väl frisk om några dagar, då ska jag minsann goffa så det står härliga till!
Evasleva:

"man kan inte få allt!"
Varför inte då för!?!

Kommentera inlägget här: