fest och brasiliansk musik

Igår var min kära vän Irma barnvakt så jag och Niek kunde slå runt lite lagom. Morfar Ginko, Edenborg och sedan ratade vi kön på Marie Laveau. Det blev ganska många öl, lite dans och en massa skitsnack med trevliga, härliga vänner och nybekanta. Ja, och så en fernet också som gulliga Siri bjussade på. I morse masade jag mig iväg på ett 75min yoga pass på sats i Sumpan. Jag var farligt nära att skippa det, men är glad att jag orkade. Så jäkla skönt att stretcha ut bakisheten, jag blir alltid så jävla stel,  speciellt i vänster vad. Lite väl hurtigt kanske, men när ska man hinna träna?

Irma har varit barnvakt många gånger, det är tack vare henne jag kunnat gå på keramikkurs. Så jag köpte en bok till henne som tack. Den är jättefin och jag tror att hon gillade den, Irma har bott i Brasilien. Så här ser den ut:
image355
Man får en CD på köpet också! kool.
Kommentera inlägget här: