de perfekta jeansen

ÄNTLIGEN!!
image271
I hela mitt vuxna liv har jag letat. Nej, kanske inte så superaktivt och nej, jag tänker inte lägga över tusen spänn på ett par jeans. Men aldrig sitter de perfekt. Jag har ett big ass och en hög butt crack och det blir oftast mycket problem när det gäller jeans. Hela hösten har jag gått med inställningen att jag inte passar i jeans, inte alls! Så klänning och leggins har varit min melodi. Vilket jag har trivts i, jag trivs nog fortfarande bäst i klänning, men ibland vill man ju bara ha ett par jeans på sig. Jag har haft låga cheapmondays med låånga linnen till, allt för att skyla den där förbannade lilla klykan som linningen ej kan gömma. Och även höga cheapmondays, men de flärpar liksom ut i ryggen, ingen kurvighetsmån alls. Jag har provat alla möjliga sorters märken och modeller genom åren, men aldrig har det suttit perfekt, oftast inte ens ok.

Men nu har jag hittat dem!! och på 75% rea på köpet! Jag fick alltså mina drömjeans för 200 pix! De är från Weekday och heter Saturday. De har 3% lycra i, vilket gör dem bekväma. Tyvärr torrfäller de något fruktansvärt, jag har tvättat dem en gång, men är ändå blå om händerna. Jag får nog tvätta dem igen, kanske låta de ligga i blöt ett tag. Eller är det salt man ska ta till? Hur som helst så är jag gärna lite blå om fingrarna, bara de sitter perfekt och det gör de! Kolla asset:
image272
Evasleva:

Vad bra!
Du borde visa din snygga tatuerings om skymtar på bilden.

anna:

ah! fan va najsa de var, måste kolla efter dem med, vi har ju samma problem du och jag med hela ass-buttkrack-faderullan, haha.

Kommentera inlägget här: