Queens gallery, Bryssel

I söndags besökte jag drottningens galleri i Bryssel. Ett exklusivt shopping galleri med underbart pittoreska butiker. Jag rekomenderar att gå förbi om du är i Bryssel, ligger i närheten av stora torget, turistkvarteren och manneken pis. Kvaliteten lyser genom skyltfönstren som är kreativt dekorerade. Tyvärr glömde jag kameran i bilen, så jag fick ingen bild på den superfina påskskyltningen i pralinbutiken, typiskt.
image303

En av butikerna fastnade jag extra för.
image302
En konceptbutik med rosor. I denna butik kan man finna allt möjligt rosigt; kakor, parfym, champange, blommor, inredning etc. Och så doftar det ljuvligt lång väg. Jag gillar när man kör stenhårt på en idé och tycker att Stockhom har för få konceptbutiker och restauranger.
Kommentera inlägget här: