det är blåsapans fel


Västvärlden håller på att rasa. Alla frågar sig hur detta gick till, hur kunde det gå så snett. De flesta inser det nog egentligen, men sanningen känns obekväm. Det är blåsapans fel alltihop.

Ok, kanske inte helt ok av mig att gå så hårt mot en liten gullig grej i plast som faktiskt inte är så himla dyr heller. Men jag är så fruktansvärt trött på prylar att jag kan hacka sönder dem med en slö skruvmejsel för att  strössla dem över en latte och sen skita ut allting över alla jävla stockholmare. Jag drar till skogs nu. Eller jag bara skojja, det ids jag inte idag.
Evasleva:

oj vad jag håller med!!!

Och det är så skönt att flytta för varje gång kan man göra sig av med lite mer av all skit man inte behöver!

Madde:

Å tack! Det var den bästa beskrivningen jag hört på länge! Vad skönt att det inte bara är jag som är rent hel-etes trött på denna skit! Nu blev jag glad!

Kommentera inlägget här: