renköttsoppa


Är i Poikkijärvi och förlänger semesterm. Bjuder på ett recept från Thornéus renprodukter.
Kategori: mat
Evasleva:

Underbart!

joh:

jag har precis flyttat från kiruna ner till småland och nu fick jag hemlängtan.. även om renköttsoppa är äckligt som fan :P tacka vettja blodpalt :O bra blogg btw /Joh

Anna:

Hej kajsa!! Jag är ett stort fan & måste bara skriva till dig. Jag har nämligen suttit uppe på nätterna för att se 2003 års Big Brother och jag gillar dig sååååå mycket. Vilken fin människa du är. Jag ville bara säga det. Hoppas allt är bra med dig,

KRAM Anna

Anna:

Hej kajsa! Jag förstår att du inte gillar repriser, det är så längesen och livet ändras ju så mycket. Det måste vara svårt att se sig själv på TV, men man lever bara en gång och du gjorde så rätt tycker jag! Nog pratat om det. Tack för att du skrev tillbaka, jag blev så glad! Ha en skön söndag, jag tittar in snart igen,

live with passion

Kommentera inlägget här: