maggans klippdockor

Kolla in den här sidan alltså! Vilket digert arkiv!

Anna från 1973,


Carina från 1921


och Isabella från 1946. stiligt! På den här sidan finns massvis med inspiration och härlig modehistoria. Jag älskar att bläddra i gamla modemagasin, nu när jag inte mer har tillgång till LCF´s bibliotek kan jag i alla fall få en liten dos på olika sidor på nätet. Hejja Maggan! vilket jobb att samla och lägga upp allt.
Deniesé:

Åh va söta !

Minns när man satt där hemma & lekte med liknande när man va mindre. :)

DALÉNS JULIA:

Godmorgon! :)

Vad händer idag? :) ♥

Hanna:

Nej, vad kul! Ska in och kika... Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

Gitte:

Det finns verkligen många fantastiska klippdockssamlare i vårt land och de gör ett superjobb med sina sidor. Det man skall vara lite försiktig med är upphovsrättslagen, det fanns en samlare för något år sedan som hotades av både rättegång och böter för sin klippdockssida. Tror att många klippdockssamlare blev mer försiktiga efter det... suck. Det finns såå fina klippdockor!

yemmas:

Verkligen Nostalgi!

beagelius:

GUD, jag fick värsta abstinens efter att leka med klippdockor när jag såg det där inlägget :O

Jag var ett freak av sådana som liten.

De är underbara

Fin blogg btw

=)

Matilda:

klippdockor är ju så fint och den där sidan är verkligen en guldgruva!

Carrot:

Åh så gulligt :)

Emelie:

oJ! ja det var ju ett tag sedan:P

Tilda:

Vad söta :D Höll alltid på med klippdockor när jag var liten :)

❤ ELIN ❤:

Hahaha vad söta! ❤

zarah:

hejhej, svara gärna på dagens fråga i min blogg. Ha det bra!



http://zlundin.blogg.se

Junitjej:

När jag var barn älskade jag klippdockor!

nattis:

åå så fina! min mamma har mur mycket dockor som helst sen hon var liten, kanske skulle ta en titt där .)

flipp:

vad gulliga :)

hanna:

de där minns man:D

karola:

coolt! så kul verkligen :)

axelina:

Gillar dina guapabags!!:)

Amanda:

söta :)

Sofia [gaspedal.blogg.se]:

så sött :)

Milla - fotoblogg & syhörna:

åh vad roligt :D

Camilla:

Klippdockor, det var tider det ;)

Anonym:

så söta !! :D

Stina:

Fin blogg! Kolla gärna runt i min blogg, och glöm inte att slänga iväg en liten kommentar :) Så gör jag detsamma för dig!

Sisse:

Rösta på min sommarbild här

http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1580



ha en bra dag! :)

Deniesé:

sv. visst är det! :D

Emelie:

Hej. Skulle uppskatta ett litet smakråd på min blogg om en outfit ^^

Kommentera inlägget här: