pimpat linne


Ända sedan jag gjorde Amandas scenkostym har jag velat göra en tisha till mig själv. Nu blev det ett långt linne.

Så då blev det en sån här outfit igår. Farligt va?
Julia:

Vad mycket kul du pysslar med, man blir verkligen inspirerad! keep it up!

Evasleva:

Har du något bra mönster på bäbisbyxor?

Jag hoppas att andan ska falla på så jag blir sugen på att sy lite. Just nu är jag mest sugen på att ligga i soffan och läsa och äta praliner.

L!:

Hej! Jag följer din blogg och tycker verkligen om dina grejer! Undrar om du säljer några kläder? Eller om man kan "beställa" något? :)Har några favoriter...

Lindiloo i obegriplighet:

Så sjukt snyggt linne och me dom tightsen till...

va jobbar du me egentligen som är så duktig på att sy?!



/ Lindiloo

Sara:

snyggt..

hur gjore du de

kajsa:

Men hur coolt? Jag som precis håller på och fnurar på vad jag ska ha för band till min lilal vöst som jag ska pimpa till en DIY-serie jag gör för tidningen jag arbetar för. Nu fick jag mer inspo!

Tanja:

jättesnyggt och roligt linne. vad har du använt för material?

A:

Vilken kreativ människa!

Är imponerad över dig som bara "äh, jag sydde ett par nya tights imorse".

Själv syr jag också - raka sömmar på gardiner som är för långa...ungefär. :D

emelie:

det var länge man såg dig :p

yasmine ♥:

hur syr man leggings? lust att berätta eller är det en hemlis?

Katrine ♥:

Shit vad snygga, nu blev jag avis;) Kanske du vill göra ett par till mig? Givetvis betalar jag:D

Kommentera inlägget här: