Halsband!

Hittade ett gäng med apkoola örhängen i Belgien på loppis. Jag gör halsband av dem, de är lättare att dansa i. Den galna hunden hittade jag redan för några år sedan i en vintagebutik, så i silver. Jag var så sjukt nöjd och det var mitt finaste halsband tills jag tappade det på en punkfest i Köpenhamn då jag stod på händer. Alla runt omkring var supersnälla och skulle leta rätt på det, men jag sa bara att det inte gjorde något då jag hade ett till (det var ju ett par). Inte visste jag att jag skulle tappa även det andra ett halvår senare på en efterfest. Tro det eller ej, höll på att tappa även detta senast jag dansade jättehårt på Berns. Tur att jag märkte det och hann plocka upp det från golvet. Vad tror ni jag lärt mig av denna historia? Att ta det lugnare? Nä, ska bara köpa fler halsband!

 

Kategori:
Kommentera inlägget här: