sovrum för tre

I Stockholm är det trångt om man vill ha råd att bo centralt. Vi sover hela familjen på fyra kvadrat, den här smarta lösningen byggde min farsa och min man en dag.

Här sover min son.

Och ovanför sover min man och jag. Det är praktiskt, men inte så snyggt kanske, det ska jag ändra på idag!




Själv vaknade jag med den här frisyren idag! Kool! thanks to osis från igår.
Anni:

Riktigt smart lösning på bristen av utrymme.=)

Sarah:

tack va rar du är :D okej jag hör av mig om det där med halsbanden :D

Sanna:

4 kvm? Det verkar lite trångt =)



Hur ska du ändra på det då?

Clinen:

Hmm... var det inte du var med i Big Brother ett år? Kram /C

Lisa:

ursäkta, men är det du Kajsa som var med i Big Brother? Om inte, så är du sjukt lik. Och hon är söt, så det är en komplimang.

kram

Emilia:

Jättepraktiskt och snyggt med sängarna! :D

/Ser på Big Brother från 2003 där du är med, diggar dig rejält ^^

Kommentera inlägget här: