tråååkiiigt

jag slogs av en total leda. jag gör ju inget. jag tar hand om mitt barn och sen orkar jag inget mer! ska det vara så här? nu dricker jag en öl bara för att jag hade det så trist och det känns ju lite festligt. men innan jag öppnade den så tvekade jag apmycket bara för att jag tänkte att det är en dag imorgon också och jag sover sämre med öl i blodet och jag är ju så sjuukt trött nuförtiden. sen kände jag mig som en tant och öppnade ölen i ren protest. men men, vad ska man göra för kuul?

kattleva:

hej gulliga kajsa!
jag förstår att du är led, det händer även den bästa mamman. jag tänker på dig i alla fall. fan vilka roliga kategorier du hade till detta inlägg:
"höst, mamma, tant, öl, tråkigt, barn"
när jag kommer hem kan vi kanske göra nåt kul! eller så går du ut och gör nåt KULKULKUL och så är jag barnvakt. vad sägs?
puss kram katten

Kommentera inlägget här: