till salu!

   
Efter förfrågan kommer ordhalsbanden finnas att beställa! Du väljer själv vad som ska stå och i vilken färg. Made to order alltså, till det modesta priset av 50kr/bokstav, dock 150kr som lägsta pris (beställer du bara en bokstav kostar det ändå 150kr) Lämna en kommentar med din mailaddress så kontaktar jag dig.
Kategori:
Karin O:

Vad roligt att du skrev, himla mysig/bra blogg du har! Pyssel går alltid hem, lägger till din blogg för bevakning!

Deniesé:

Vilken cool! :D

Becca:

Hejsan.Kul att hitta hit, fina smycken! Är helt klart intresserad!

Lizelott:

Jätte fin blogg du har!!

Kramiz

Sara:

Hej! Såg detta av ren slump, och jag vill väldigt gärna beställa ett halsband! //Sara

Johanna:

Grymt snyggt ju!

är verkligen intresserad=)

petra:

riktigt snygga halsband =)

mathilda:

gud vad fina lätt att jag vill ha ett :)



[email protected]

Andrea:

Vad snyggt halsbsand!

Känner igen dig från big brother :)

Ebba:

ÅH jag vill beställa! :D

Anonym:

Det ät fräckt men 50 kr mer bokstav? inte lite överdrivet när man kan göra det själv?

Hanna:

Jag vill beställa! :D [email protected]

Lilly o mamma:

Åh vilka fina halsband!

Vi vill gärna beställa minst ett halsband =)

S A R A <3:

åååh vad coola ! är det du som gör dom ? :)

Anni:

Vilka snygga halsband. Mysig blogg du har.

t:

vill ha!

Christina:

Definitivt intresserad :)

Johan:

Jättesnygga och jätterolig blogg!

Jag är absolut intresserad :) Du verkar kunna starta ett helt företag på det här :P

Fred:

Någon mer än jag som tar studenten i år? Vill läsa feta, peppiga studentbloggar!

Sarah:

kontakta mig ^^ har lite frågor dock.

caci:

satan va snygga!

coolt!

jenny:

Grymt! :)

Britta:

Jag vill bli kontaktad!

Fanny Backman * - The best you never had:

åh vad gulliga halsband :)

Sophie:

Hej fina halsband!



Är det OK att sälja saker på sin blogg.se?

Vad gäller för regler? Nyfiken..

Emilia:

Vilken skön blogg! Jag blir så glad av kreativa människor. Din kreativitet i BB-huset gjorde mig glad redan då! Du är skitduktig och gör riktigt grymma grejer!



Ha det bra! // Emilia

Susanna:

Skitcoolt! Finns det andra färger, rosa?

Lori:

Oh shit va grymma! Är absolut intresserad!

Frida:

Hej! Jag är intresserad. Undrar bara vad frakten kostar, och om det är olika frakt beroende på hur många? Jag skulle vilja ha 3 olika. Kontakta gärna mig på frida[email protected]



Mvh Frida :)

Lotta:

TÄVLING!



Nu kan DU vara med och tävla om att få en ögonsgugga, i valfri färg, från det nylanserade sminkmärket L8 Nyberg ®. Värde 109 kr. L8 Nyberg ® ögonskugga är en allergivänlig ögonskugga som är fri från parfym och parabener (kemikaliskt konseveringsmedel).



För att veta mer om hur DU tävlar så finner du tävlingen på: http://lottahietanyberg.blogg.se/ under kategorin: Tävlingar.

Kajsa:

jag vill också beställa när det går:)

Shia Fan:

Det var skitcoolt, får se om man kanske beställer nån gång i framtiden :)





Just nu har jag en frågestund på min blogg, kika gärna in och fråga vad ni vill! http://shiaalabeouf.blogg.se



ha en bra dag!

Alyssa:

skit coola ju! Checka in min blogg ! :)

Fanny Backman * - The best you never had:

Har frågestund i min blogg idag, kika gärna in oh ställ en fråga! :)

melodie:

ta kontakt med mig, är intresserad.

frida:

verkligen ur snygga! :)

Christine:

Hey! Blev lite intresserad! Du kan väl maila så får jag veta mer?



Ha de!

Anonym:

alltså är du fan helt seriös?:S så jävla ful fyfan skämig du är

manda:

jag vill ha ett! maila mig, [email protected]

Ingrid:

SNYGGT!!! Vill beställa ett halsband...

i[email protected]

madde hn:

Jag är väldigt intresserad, hör av dig :)

sandra:

hej!

Skulle gärna vilja ha ett sådant halsband. Hur coolt som helst! Mailadress är zazza2[email protected]

Zarah:

Hejhej kolla gärna in min blogg och tyck till om vilken frisyr du tycker är snyggast under en bal. Är även hårmodell ibland. Ha det bra! :)

Beatrise:

Hej! Jag är jätte intresserad om man skulle kunna skriva en bokstav <3 bokstav? men kontakta mig gärna!

Anre:

Anre:

Andreas:

hör av dig till mig =D

julia:

Hej! vilken nice blogg. jag är intresserad, hör gärna av dig till mig :)

Anonym:

Du skulle vunnit BB, i'm diggin u!

Caroline:

Vilken rolig idé! :D

Elin:

Dyyyrt!!!!

Linda:

Vad gör du idag?

fia:

visst har allt blivit sjukt att man kan köpa allt för pengar? läs min blogg kram!

Anonym:

Jättefina! Vill gärna beställa ett:)

malinm.se - en smart brunett!:

riktigt coolt :)

Kak:

Grymt härlig blogg du har ! :)

Anonym:

hejsan jag skulle kunna tänka mig att beställa den där svart och vit som du har på bilden :)

betalar du eller jag frakten?

Kristin:

Hejsan! Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu har jag försäljning på fem stycken i min blogg, i olika stilar för både tjejer och killar. Bara 150 kronor. För att se dem samt få mer information, klicka på länkarna nedan!



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-1.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-5.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-7.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-10.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-11.html#comment



Om du vill ha en design helt enligt dina önskemål kan du beställa en alldeles egen för 200 kronor! Läs i sådana fall mer om det genom att trycka på knappen där det står "bloggdesign" i min header. Ha en bra dag : )

Sylvia:

Jag är också på.. Hör av dig!

Amie:

Hej!

Jag vill verkligen ha ett sådant halsband. De är riktigt snygga. Får man bestämma fägen på bokstäverna också?

Emmsa:

De var ju jätte fina :] Verkligen intresserad!

Anonym:

Mycket intresserad asså ! (:

Linnea:

snygga halsband verkligen! Jag kanske skulle vara intresserad,men jag har en fråga:

vilket material är bokstväverna gjroda av? :)

frida:

Skulle gärna vilja veta vilket material det är på halsbanden. Kram

Frida:

material?

Lisa:

fina halsband :D

vad är de gjorda i för material? :p

Evasleva:

Skulle just skriva att du låg som "topp-nyhet" på blogg.se men det var ganska tydligt här... Kul!

fillan:

Hej! jag undrar hur lång tid det tar att få ett halsband om man beställer? min bästa vän tar studenten den 11 juni och skulle vilja ha ett tills dess. om det hjälper så kan jag säga att det säkert lär synas på en hel del vimmelbilder då han är robin bengtsson från idol. hör gärna av dig till [email protected]! tack på förhand.

Hallonmamma - ensamstående mamma:

www.hallonmamma.blogg.se

Ung ensamstående mamma



Skit snygga!

Sarah-Daniella:

vad är dom gjorda av ? Och vad är det för "kedja?"

Tobias:

Rätt coolt halsband ju :D

Fredrik:

Johanna:

Kalassnygga! [email protected]

Hanna:

Vilken cool! :)

Therese:

Jaaaaa! Jag vill beställa!!! ;-D

kajsa:

Tack för alla fina kommentarer, nu har jag svarat alla jag kunnat, om du inte hört något beror det troligen på att du inte lämnat kontatuppgifter, prova igen! mailadresser hit tack!

Lilly o mamma:

Tack så mycket för det supersnygga halsbandet!

Jag ska rekomendera till alla mina vänner!!

Angelica:

KONTAKTA MIG!

Kommentera inlägget här: