etsy

SV:Etsy är ett fint nätverk för pysslare som mig. Här kan man sälja alla sina handgjorda prylar och deras avgift är mycket liten. En väldigt bra start om man inte orkar fixa en egen hemsida. 

Att shoppa på Etsy är kul och beroendeframkallande. Här finns helt unika saker och det mesta är handgjort, alltså inget barnarbete eller miljöförstöring! Jag har handlat åtskilliga prylar, har än så länge inte inkasserat några pengar av det jag sålt, utan handlat upp dem hos andra medlemmar, som en byteshandel. Perfekt! Den här tishan är jag otroligt nöjd med. Utöver det vanliga sökverktyget som vad för slags pryl man söker, finns även lite roligare och spontana sökvägar som t ex utifrån färg och geografi. Det bästa är att jag kan shoppa utan dåligt samvete, då jag inte spenderar reella pengar och dessutom stöder pysslaren bakom produkterna! 

ENG: I love etsy! If you're new in the game, it's a great start for getting your stuff out there to the buyers. And as a buyer you won't find as many original pieces anywhere else. Go buy!
Kommentera inlägget här: