den fotriktiga sandalen

Jag har varit på jakt länge nu efter en sandal att ha på jobbet. Jag står hela dagen och vill ha bekväma skor som inte är alltför fula. Det har visat sig vara skitsvårt att hitta. Alla fotroktioga skor har fula sulor, alla jag har kollat i alla fall. Har verkligen försökt att köpa ett par, men jag kan bara inte paya tusen spänn för ett par fula skor. De ser ofta helt ok ut tills man kollar in hälen på sulan, en klumpig, rundad, gummi blaffa, jag blir illamående!

Nu har jag i alla fall hittat en fin sko som nog är helt ok bekväm. Nämligen Knulp sandalen.
image354
Träsula och vegetabilgarvat läder, som får en vacker patina när man använder dem. Very hippie. Ja, jag tycker att de är fina och hoppas att de är bekväma. En bonus är att de tillverkas i Sverige och går lös på 550kr!
Kommentera inlägget här: