dust it

Ok, jag är inte så smart så att jag får pengar för att skriva detta, men jag måste bara sprida vetskap om denna grej.
image352
Liten men naggande god är den. För flera år sedan fick jag något likande i håret hos frisören och blev helt förtjust men glömde att efterforska och sedan köpa prylen, men i höstas slog jag till på en sån här. Helt bra är den för mig med kort, platt hår. Jag kan liksom forma håret hur jag vill nu. Som ni ser nedan.
image353
Beskrivning av dust it:
"Osis dust it, unik volymprodukt!
Mattifying Powder

  • Lätt puder som ger textur

  • Matt effekt

  • Medium kontroll & separation

  • Hållbar stadga

  • Naturlig känsla

  • MYCKET VOLYM

  • Ingen känsla av "klet" i håret


  • Användning
    Pudra en liten mängd i handflatan ochgnugga
    händerna mot varandra.
    Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.
    Ger matt finnish och naturlig känsla.

    För extra lyft applicera direkt i botten.
    För extra separationapplicera mer puder i små mängder
    däar det behövs."

    Yes, det funkar. Även apbra för att dölja ett flottigt hår, när man inte orkar duscha.
    Kommentera inlägget här: