ikväll:

Erika:

Min fråga till er läsare idag är;

Hakar ni på en trend för att det är snyggt eller för att det är modernt?

Skulle ni kunna köpa en kjol bara för att den är inne, fast du själv tycker egentligen inte att den är så snygg?

Jag tycker såhär.

Det mesta plaggen i butikerna är ju nyheter som då är modernt. Men jag skulle aldrig köpa en skinnkjol bara för att jag såg att Heidi Klum hade en på sig i ett tidningsrepotage. Jag köper och har endast på mig dom kläderna som jag själv trivs bäst i och som jag tycker är snyggt. Om man trivs med sig själv och sin klädsel så sprider man ut en slags energi och då ser man automatiskt mycket bättre ut. Har jag rätt?

Erika:

Min fråga till er läsare idag är;

Hakar ni på en trend för att det är snyggt eller för att det är modernt?

Skulle ni kunna köpa en kjol bara för att den är inne, fast du själv tycker egentligen inte att den är så snygg?

Jag tycker såhär.

Det mesta plaggen i butikerna är ju nyheter som då är modernt. Men jag skulle aldrig köpa en skinnkjol bara för att jag såg att Heidi Klum hade en på sig i ett tidningsrepotage. Jag köper och har endast på mig dom kläderna som jag själv trivs bäst i och som jag tycker är snyggt. Om man trivs med sig själv och sin klädsel så sprider man ut en slags energi och då ser man automatiskt mycket bättre ut. Har jag rätt?

Erika:

oj!

Erika:

Gå in på min blogg och svara på dagens fråga.

Kram Erika

Kommentera inlägget här: