den fulaste konsten

Ofta ser jag fula saker och blir upprörd. Allt i hela världen, förutom i naturen (?) är designat. Någon har tänkt på hur saken ska se ut. Kanske inte alltid så länge och väl, men det är alltid någon som bestämt utseendet. Ofta gör denna någon missar och fula saker föds. Ja, och så är ju smaken som baken och de kanske är jättefina egentligen bara inte att jag ser det. I alla fall så har jag hittat världens fulaste konst. Den hänger på Pizza Hut vid motorvägen utanför Bryssel, minns inte riktigt var.
image304
image305
Den består av sprejmålade köksredskap i plast. Taffligt gjort. I en gräslig ram, med svart bakgrund. Huvaligen. Pizzan var apäcklig också, hata PizzaHut.
Evasleva:

Lååånga kommentarer är bra kommentarer :)
Man går med och provjobbar tre pass först. Det var bestämt från början. Långtidsviket verkar ha gått till en annan tjej fast de har inte sagt något till mig. taskigt! De skulle ringa på måndag och berätta vem jag ska jobba med på tisdag, då ska jag fråga hur de har tänkt sig. Jobbigt och elakt att de håller mig på halster.
Dessutom har jag redan fått en arbetsskada, ont i tummen efter att ha hållt fast en bråkig pojke :(

Dumma, dumma H&M som inte fattade hur bra du är!
-Tänk om man var som Kajsa, sa min syster, då skulle man ju aldrig ha några problem med presenter!

Kommentera inlägget här: