en trevlig afton

Igår hade jag en mycket angenäm kväll. Detta beror enbart på min kära vänner. Inte nog med att de hämtade Jack från dagis, så att jag kunde träna pilates och känna mig ny och stark (detta händer alltid efter pilates) utan när jag väl kom hem till Caroline, så fanns det en massa god mat, vin och fler vänner att bara sitta och hänga med, sen även gotter av alla de slag. Precis vad jag behöver!

Jack var god och glad, åt bra, var snäll och somnade gulligt i Carolines säng så att jag kunde stanna hur länge jag ville! Lyx i vardagen.

Och för att illustrera utan min egna kamera (som i och för sig  aldrig var min, utan lånad) så lånar jag ett foto av Katten.

foto: Katarina Winter

bara för att visa vilken superpowerwoman den där Caroline är...
katarina:

hihi!

det går bra såklart. tack själv fina du, det var väldigt bra att få träffa er igår efter pissig dag.

pusspuss

caroline:

hahah, ja, sån är jag. och väcker förhoppningsvis tigern i dig och andra samtidigt som jag ventilerar min egen. puss!

Evasleva:

Vilka supersnälla vänner du har!

Kommentera inlägget här: