försäkringskassan

go and fuck yourselves. och kom tillbaka (nyknullade) med nya friska tag och ge mig mina pengar i tid en endaste gång, eller gärna för all framtid. Ni kanske i alla fall kan ge mig ett besked om något av alla mina ärenden som ni verkar skita i. Har ni semester eller vad pysslar ni med? Har ni haft semester ända sedan jag flyttade tillbaka? sedan maj 2007 kanske?

Om jag var rik skulle jag pissa på er, men nu måste jag bita ihop vänta i 406 st och 25 minuters kö och vara trevlig som fan och ändå inte få någon som helst hjälp. Kundtjänst, vad gööör ni? vad kan ni? har ni fått gå kurs i att sinka folks ärenden? var är min handläggare? och var i helvete kan jag överklaga? nä, just ja, det går inte. Försäkringskassan gör ju precis som de vill, när de vill, eller när de inte vill.

(ursäkta, men ibland måste jag få vara grov i mun, detta är ett sånt tillfälle)
katarina:

go kajsa!

I love you!

Evasleva:

jag hatar dem med, de styrs av regeringen och är onda. Vi får inget direktnr till dem heller så vi får också sitta i superlånga telefonköer. Det känns ju som bra använd tid och god använding av skattebetalarnas pengar.

Kommentera inlägget här: