funderar riktigt länge

...och sen så kommer jag på att jag nog egentligen vill ha ganska så komplicerade former på mina gardiner. Jag har snöat på Art Deco rejält länge nu och kanske skulle jag slå till på något sådant. Lite inspiration googlade jag fram igår och nu ska det få sjunka in och börja koka så att det kan komma en skiss snart.

Den sista bilden är ett bälte jag gjorde på våren 2006. Jag gjorde en väska också, men den orkar jag inte leta fram bild på. Hela projektet var just inspirerat av Art Deco. Så jag har ju lite i arkivet att gå på, ska väl kunna hitta skissboken från det... hmm, tål att tänkas på, men inte nu, nu ska jag dra på schlagerkalas i Nyköping!
Hejdå!


Lisa:

kul med en inspirations blogg :)

Evasleva:

Jag vet, ÖFA är ju på mina skolor!

Kommentera inlägget här: