tapetsera mera


Out with the new....


...in with the old. Vi tapetserade bort den nya vackra kinakrogstapeten från Osborne and Little och tapetserade på den gamla snygga mosaik tapeten från 50-talet. Nu känns det som vårt hem. Har sett den andra tapeten i för många inredningsmagasin för att det ska kännas bra. Mosaiktapeten hade vi i vårt gamla hus också, helt hemma alltså.


Sen fick tavlan av Bent van Looy komma upp

och några av mina vackraste halsband, lite guld ville vi ha kvar. Det var gårdagens projekt, nu, tillbaka till dagens.
Sofia:

cool tapet :)

Evasleva:

Vad roligt!

Jag jobbar nästa vecka, så jag kan inte komma då :( Men i augusti har vi semester och tänkte göra endagsutflykter i väntan på.. Om stockholm känns för omständigt för mig då när jag är jättestor kanske vi kan mötas upp i Uppsala istället?



Spjälsängen har vi fått av svärmor så det blev gratis i alla fall men jättetack för välviljan!

Åsa:

Hej,



var hittade ni tapeten??

Den var ju asakool.

maila mig gärna [email protected]



Åsa

Maggan:

Skitsnygg tapet, går den att köpa någonstans i Sverige???

Kommentera inlägget här: