garaget


En urdrucken baginbox blev ett

garage

åt Jacks bilar. Vilken tur att motordelen medföljde dagens DN. Bilbilderna limmades fast med sprejlim, nu kanske jag ska lacka, så att man slipper trycksvärtan.
En graffiti bloggare:

hahah kreativt! :D

Begonia:

haha skönt! :D

Påsen:

Går det bra med vilket vin som helst? Jag har för mig att jag sett vodka in box. Tror du att det skulle vara något? Vad behöver jag för verktyg?

Yemmas:

haha, gulligt :P

Lasse:

Smarrt! :)

ethel:

Haha ja sådär har vi också gjort!

Sofia:

Smart =)

Sofia [gaspedal.blogg.se]:

det där var coolt!

Emma:

coolt, inte många som har ett sånt coolt grage=)

Tobias:

Coolt ;) haha

Anonym:

hehe, vilken smart idé :D

Ida:

smart :D

Emma Damm:

Hehe sött. Allt bra med dig? :-) Ha en fin dag!

Anonym:

Hej! Jag tänkte bara tipsa dig om Gratis-mode, som är en jättebra sida där poäng=presentkort. Poängen får du genom att klicka på lite reklam, så det är busenkelt! Du får välja bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! (ca 60ställen) Bli medlem här Http://www.gratismode.se/?c=11878



En annan bra sida är http://www.freestreet.se/?r=147 som är alldeles ny och också är jätte bra :D

Mickan:

Fint!

jennifer:

den var inte dålig!

Anne:

Inte illa! Mycket kreativt!

Maraboubajs:

fiffigt!

Natasha:

Kul idé!

flipp:

vad fiffigt ! inte för att jag riktigt behöver ett litet fränt garage, men i alla fall, coolt :)

Evelina:

smart ju :)

Deniesé:

Hahah snyggt!

Renée:

fiffigt ^^

Linda:

sicken lyx med en bag in box med bil-bilder på. när jag var liten fick jag nöja mig med bruna pappkartonger;)

Kommentera inlägget här: