magväska till Siri


Här är början på väskan som Siri fick av mig i födelsedagspresent. Jag diggar applikationer nu för tiden och jag kan liksom inte sluta göra mer, det blir så snyggt.


Jag freestylade till hela väskan, så jag orkar inte riktigt förklara hur jag gick till väga, jag bara sydde lite. Här är den nästan klar, bara att klippa av det överflödiga materialet runt om. Istället för att använda ett spänne till bandet så sydde jag på en bit resår lika bred som bandet, så kan man liksom trä på sig väskan, istället för att knäppa på sig den, bra eftersom jag glömde köpa spänne. Jag blev inte helt nöjd med formen på väskan, men Siri verkade bli apglad och det är väl det som är viktigast antar jag, Nu vill jag göra en magväska till mig själv också, det är så praktiskt.
Kategori:
Kommentera inlägget här: