sommarbyxor


För några dagar sedan firade jag sommarens intåg med nya jeans. Köper aldrig jeans, så nu slog jag på stort med ett par orange tab 606 Jean 60's Skinny Fit från levi´s. De sitter som en smäck!

Ok, nu ska jag dra till långholmen och skratta mig lycklig!
Marika:

är det inte du som varit med i big brother? :)

sara:

Vilken rolig blogg du har, älskar allt som har med pyssel att göra så hit kommer jag fler gånger...

jenny:

det är kul med pyssel:) gör också lite egna smycken!

Emelie:

Hej, jag har bara en fråga.

visst var du med i big brother? om du inte var de så är du jävligt lik kajsa. haha fast jag såg att du hette kajsa. men skulle vara sjukt om du inte var de!

och sen vill jag säga en sak. du har en sjukt cool stil! det är grymt att du syr och sånt :P kul att du gör något nytt av något gamlat!



taksam för svar (;

Kommentera inlägget här: