Fittan


Så var det dags för framstjärten då. Som blev till så här.


Den var mer kompicerad, så den fick jag googla för att hitta en anatomisk bild som förlaga att jobba utifrån.


Hehe.


Ja, kvinnor har också rumpor, även denna vagina.


och hår har de med!


Sen fick även den hänga i entrén, där den blev omsvärmad och mycket poppis.
Evasleva:

var det du som gjort dem?! Jag såg dem på bild på FB och tyckte de var så fina!

De borde ni ta med när ni åker runt till skolor :) Det skulle vara fantastiskt att få ha en sån när man har sex och samlevnad med åttorna. Det behöver bli mer sedda. Speciellt fittorna. Mindre hyschhysch och lite avdramatiserade helt enkelt.

Marika på Odlingspyssel:

O kära nån, jag dör, så underbart! Me love! "Där nere" skulle vara snygg som handväska, om jag nu var så modig.

Amanda:

wow! ja, jag vill ha en fitta-handväska!!! :D

Kommentera inlägget här: